ג. ההיבטים הנוגעים לאופן בדיקת התאמתו של העצור לפיקוח אלקטרוני במסגרת תסקיר מעצר הוסדרה בסעיף 22 ג לחוק. אם מדובר בעצור שנאשם בעבירה המנויה ברשימת העבירות הנ"ל או בעצור שנעצר או נאסר בעבר, בית המשפט יהיה חייב לקבל תסקיר מעצר בטרם יורה על מעצר בפיקוח אלקטרוני, אלא אם מצא לנכון לוותר על דרישה זו מטעמים חריגים שיירשמו.
ד. בסעיף 22 ד לחוק מפורטים הנושאים שעל בית המשפט לפרט בהחלטתו בדבר פיקוח אלקטרוני של עצור, ובכלל זה מתווה התכנית ותנאיה.
ה. סמכויות מנהל הפיקוח האלקטרוני (בשירות בתי הסוהר) והחברה המפעילה, וכן הוראות בדבר הפסקה של מעצר בפיקוח אלקטרוני, הוסדרו בסעיפים 22 ו, 22 ז, 22 ח ו 22- ט לחוק.
ו. אוכלוסייה נוספת שלגביה תופעל תכנית הפיקוח האלקטרוני היא אסירים המשוחררים על-תנאי, לפי חוק שחרור על-תנאי ממאסר, התשס"א 2011- .
תיקון החקיקה מחיל לגבי אסירים את עקרונות תכנית הפיקוח כפי שפורטו לעיל לעניין עצורים לפי חוק המעצרים, וזאת בהתאמות שונות ובשינויים המחויבים.
ד. בסעיף 22 ד לחוק מפורטים הנושאים שעל בית המשפט לפרט בהחלטתו בדבר פיקוח אלקטרוני של עצור, ובכלל זה מתווה התכנית ותנאיה.
ה. סמכויות מנהל הפיקוח האלקטרוני (בשירות בתי הסוהר) והחברה המפעילה, וכן הוראות בדבר הפסקה של מעצר בפיקוח אלקטרוני, הוסדרו בסעיפים 22 ו, 22 ז, 22 ח ו 22- ט לחוק.
ו. אוכלוסייה נוספת שלגביה תופעל תכנית הפיקוח האלקטרוני היא אסירים המשוחררים על-תנאי, לפי חוק שחרור על-תנאי ממאסר, התשס"א 2011- .
תיקון החקיקה מחיל לגבי אסירים את עקרונות תכנית הפיקוח כפי שפורטו לעיל לעניין עצורים לפי חוק המעצרים, וזאת בהתאמות שונות ובשינויים המחויבים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה