שיטת הטיפול בעתירה
א. הוגשה עתירה ע"י אסיר, יערוך מנהל האגף בירור ראשוני תוך 24 שעות מרגע קבלת העתירה וזאת במטרה לנסות להביא לפתרון בעיית האסיר.
ב. במידה ולא נפתרה בעיית האסיר, יובא האסיר בפני סגן מפקד הביס"ר אשר יראיינו וינסה למצוא פתרון לבעיה המועלית בעתירה במסגרת בית הסוהר וזאת בתוך 24 שעות מרגע קבלת העתירה ממנהל האגף.
ג. היה ולא נמצא פתרון לבעיית האסיר כפי שהועלתה בעתירה, תוגש העתירה עם כלל המסמכים כמפורט בסעיף 12 לעיל, ללא דיחוי, למזכירות בית
המשפט עם העתק למשרדו של היועמ"ש המחוזי (וזאת עד 48 שעות מרגע שהגיש האסיר את עתירתו למנהל האגף).
ד. סגן מפקד הביס"ר יגיב לכל הטענות המועלות בעתירה ויצרף מסמכים רלוונטיים וזאת לאחר שקיבל התייחסותם של כל הגורמים הרלוונטיים לעתירה. התגובה תועבר בהקדם האפשרי ליועמ"ש המחוזי או למי מטעמו.
ה. התקבלה עתירה ממזכירות בית המשפט שהוגשה ע"י ב"כ האסיר (עתירה מבחוץ), יעבירה היועמ"ש המחוזי או מי מטעמו לסגן מפקד הביס"ר, לצורך גיבוש מענה לטענות המועלות בעתירה וצירוף מסמכים רלוונטיים.
עתירה הכוללת הנוגעות ליחידה אחרת בשירות:
א. נמצא כי העתירה כוללת טענות הנוגעות ליחידה אחרת בשירות )כגון: ביס"ר אחר, מחלקת רפואה וכדומה(, יעביר סגן מפקד הביס"ר במישרין, לאותה היחידה העתק מהעתירה בצירוף מכתב המסב את תשומת לב מפקד לטענות המתייחסות ליחידתו. העתק ממכתב זה יישלח ליועמ"ש המחוזי או למי מטעמו.
ב. היחידה שקיבלה העתק העתירה כאמור, תעביר ללא דיחוי את תגובתה לסגן מפקד הביס"ר שפנה, אשר יעבירה ללא דיחוי ליועמ"ש המחוזי או למי מטעמו, לרבות כל החומר שהתקבל מהיחידה האחרת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה